Gallery

Searching...

Alat Vital, Gairah, Healty, Hewan Peliharaan,Info Sehat, Kehamilan, Kesehatan Seks, Kontrasepsi, Mims dan Kids, Nutrisi, Pasangan Suami Istri, Pasutri, Payu Dara, Pernikahan, Perselingkuhan, Program Hamil, Seks test, Tips Hamil, Tips Harmonis, Tips Sex, Tips Triks


Cara Membuatkan Suami Gairah di Malam hari

12.33
Apabila hubungan anda dengan suami semakin renggang tidak seperti mula berkahwin dulu?
Jika dulu hampir setiap malam dipenuhi dengan saat romantik dan intim.
Namun sekarang, dengan kesibukan dan rasa penat membuatkan hubungan anda dengan suami semakin jauh.


Untuk mengatasi masalah tersebut,berikut ada sedikit Tips umtuk membuat suami anda bergairah lagi :


Berpakaian Yang Seksi
 Jika selama ini anda hanya mengenakan pakaian tidur yang membosankan hingga tidak menonjolkan tubuh anda yang seksi itu, sudah tiba waktunya untuk anda berubah. Kenakan pakaian yang seksi untuk suami anda. Jangan takut dengan bentuk tubuh anda.

Menonton Filem Dewasa
 Sesekali, tonton filem dewasa bersama suami. Pilih filem yang mampu anda dan suami tiru aksinya. Mana tahu, hasil dari tontonan tersebut, anda mampu pelajari posisi seks yang baru.


Mandi Bareng
 Sudah lama tidak mandi bersama dengan pasangan? Lakukannya kembali untuk hubungan yang lebih intim. Lebih bagus jika bilik tidur yang disertai dengan bilik mandi. Mulakan aksi anda dengan meraba keseluruh tubuh suami anda.

Godain Suaminya
 Salah satu kehebatan wanita adalah godaan. Jika suami sedang sibuk melakukan sesuatu, cuba anda dekati suami lalu dibisikan sesuatu yang menggoda. Sertakan sekali lirik mata anda yang manja itu.



0 komentar:

Posting Komentar